Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu

Negombo

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Dick en Thea

13 Februari 2017 | Sri Lanka, Negombo

We vertrokken 2 uur later van Schiphol omdat de sneeuw eerst van het vliegtuig gespoten moest worden.
Gelukkig hadden we voldoende overstap tijd in Dubai.
Het duurde erg lang voor we de bagage kregen op het vliegveld van Colombo, daar stond ons al iemand op te wachten met een busje.
In Sri- Lanka is het 4,5 uur vroeger, dus dat was wennen, vooral met medicatie inname.
Bij aankomst was het 28 graden in de avond.
Dick heeft eerst maar de fietsen in elkaar gezet, gelukkig mankeerde er niets aan.
De volgende dag de fietsen uitgetest en Negombo bekeken, erg warm!
Nu zitten we te eten bij het hotel, erg rustig.
Morgen gaan we officieel beginnen met de route.

• 13 Februari 2017 - 16:04

Annet Van Loosbroek:

Veel succes met fietsen en geniet van jullie vakantie.

• 13 Februari 2017 - 17:21

Jimke:

Fijne tijd samen.
    Greet gaat samen met een vriendin in augustus. Ze gaat ook naar haar schrijfkind in het kindertehuis in Nogombo.

Dick en Thea

Reizen is zijn tijd en geld wijden aan het vermeerderen van zijn eigen waarde. Samen met Dick lekker reizen. Dit is onze zesde reis naar Azië en voor de derde keer met de fiets. 2005=> een rondreis door Thailand, wel alles geregeld maar niet met een groep. 2006=> 1300 km.gefietst in Viëtnam en Cambodja (individueel). 2007=> India/ Nepal met een trekking. 2008=> Backpacken door Indonesië.(Bali,Java,Lombok en de Gili eilanden) 2011=> Thailand/ Laos gefietst. 2016=> Dick gaat fietsen naar Santiago de Compostela, 2800 km. 2017=> Sri-Lanka gefietst. 2018=> Van Porto naar Santiago de Compostela gewandeld.