Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu

Kandy

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Dick en Thea

22 Februari 2017 | Sri Lanka, Kandy

We zitten hier in een gezellig guesthouse/hostel.
Er zijn slaapzalen, maar wij hebben een twee persoons kamer met badkamer. Er is een keuken met koffie/thee e.d.
's Ochtends ontbijten we met z'n allen met wel 6 nationaliteiten.

Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor Dick z'n benen, de knie was niet te beoordelen omdat deze veel te dik was. Beide benen zit vocht in en er waren allemaal pijnlijke wondjes ontstaan, welke wij al verbonden hadden met betadine zalf.
De wonden werden schoongemaakt gedesinfecteerd en flink ingepakt.
Conclusie: Antibiotica kuur voor 14 dagen en rustig aan doen!
En morgen weer terug komen.

We zijn vandaag evengoed naar de tempel van de tand geweest geweest, maar dan met de tuk-tuk.
Het is een hele drukke stad met veel verkeer.
We gaan i.p. vrijdag met de trein richting Nuware Eliya en de fietsen gaan met de nachttrein. Dit hadden we ook zo gepland. Alleen van daaruit zouden we weer gaan fietsen en gaan nu met een busje.

• 22 Februari 2017 - 16:24

Fred:

Hoop dat het allemaal goed komt,doe het maar rustig aan en niet forceren, liefs van Gerda en Fred!!

• 22 Februari 2017 - 18:55

Annet:

Hopelijk kunnen jullie toch nog genieten.
    Gr. Jac en Annet

• 22 Februari 2017 - 19:11

Karin Koomen:

Dit was niet de planning geniet dan maar niet fietsen . sterkte Karin

• 22 Februari 2017 - 20:36

Corry :

Rustig aan dan maar....beterschap...xxx Corry

Dick en Thea

Reizen is zijn tijd en geld wijden aan het vermeerderen van zijn eigen waarde. Samen met Dick lekker reizen. Dit is onze zesde reis naar Azië en voor de derde keer met de fiets. 2005=> een rondreis door Thailand, wel alles geregeld maar niet met een groep. 2006=> 1300 km.gefietst in Viëtnam en Cambodja (individueel). 2007=> India/ Nepal met een trekking. 2008=> Backpacken door Indonesië.(Bali,Java,Lombok en de Gili eilanden) 2011=> Thailand/ Laos gefietst. 2016=> Dick gaat fietsen naar Santiago de Compostela, 2800 km. 2017=> Sri-Lanka gefietst. 2018=> Van Porto naar Santiago de Compostela gewandeld.