Weer thuis - Reisverslag uit Opperdoes, Nederland van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Opperdoes, Nederland van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Thea & Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Thea

30 Maart 2007 | Nederland, Opperdoes

Nadat onze tassen drie keer helemaal leeg moesten, voordat we in het vliegtuig zaten, vertrokken we om 17.00 uur Nepaleze tijd naar Delhi.Na erg lang hangen op het vliegveld vertrokken we om 2.30 uur richting Frankfurt en kwamen om 10.30 aan op Schiphol.Dus erg vermoeiend allemaal.De groep nam afscheid van elkaar en Bart stond ons al op te wachten.
We hebben een hele fijne vakantie gehad, maar erg vermoeiend.Lange busreizen en vaak een vol programma.De groep was erg gezellig en een réunie volgt nog!

Andere foto's worden nog geplaatst.

• 31 Maart 2007 - 17:22

Renske En Maaike:

Welkom thuis!!!!!!
    tot dinsdag!
    groetjes de neurootjes

• 31 Maart 2007 - 17:25

Leon & Astrid:

Namaste mister Dick en Thea!

Jullie site vandaag maar eens goed bekeken. Erg leuk om jullie ervaringen te lezen en foto's te bekijken. Kunnen we nog even nagenieten van een indrukwekkende reis....

Groeten,
    Leon en Astrid

• 01 April 2007 - 13:12

Nell:

Welkom thuis! En nu maar genieten van jullie wijdse uitzicht.

Groetjes
    Bert & Nell

• 01 April 2007 - 17:42

Tejo:

Ik ben blij dat jullie veilig thuis bent.
    En als je weer zo'n tocht van plan bent, waarschuw me dan. Al is het maar om mee te kunnen gaan en jullie dan voor alle kwaad te beschermen.

• 01 April 2007 - 20:46

Louise:

Namasté!
    En al uit gejaglegged? Leuk om ook jullie site te lezen. Heb zelf het gevoel wel al fysiek geland te zijn maar geestelijk nog niet helemaal. Het was een erg indrukwekkende reis. Zie jullie tzt wel op de reünie.

Geniet nog even lekker na van alles!

• 02 April 2007 - 18:04

Joke En Gerda:

Welkom thuis!
    Zoals we kunnen lezen heb je een hele mooie vakantie gehad! Alweer een beetje uitgerust om de drukte op de afdeling aan te kunnen!?
    Tot morgen!

Groetjes Joke & Gerda

Dick en Thea

Reizen is zijn tijd en geld wijden aan het vermeerderen van zijn eigen waarde. Samen met Dick lekker reizen. Dit is onze zesde reis naar Azië en voor de derde keer met de fiets. 2005=> een rondreis door Thailand, wel alles geregeld maar niet met een groep. 2006=> 1300 km.gefietst in Viëtnam en Cambodja (individueel). 2007=> India/ Nepal met een trekking. 2008=> Backpacken door Indonesië.(Bali,Java,Lombok en de Gili eilanden) 2011=> Thailand/ Laos gefietst. 2016=> Dick gaat fietsen naar Santiago de Compostela, 2800 km. 2017=> Sri-Lanka gefietst. 2018=> Van Porto naar Santiago de Compostela gewandeld.