Schuitje varen theetje drinken - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu Schuitje varen theetje drinken - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu

Schuitje varen theetje drinken

Door: Thea & Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Thea

29 Januari 2011 | Laos, Luang Prabang

De afgelopen twee dagen hebben we doorgebracht op een slowboot van ong. 30 meter lang en twee en een halve meter breed.Voorzien van ongeveer 50 passagiers waarvan 80% rond de 25 jaar oud was(backpackers)
Onderweg overnacht in Pak Bengh en de volgende ochtend verder naar Luang Prabang.
We zitten midden in het centrum in een gezellig bacpack guesthouse.
Het is heel erg toeristisch.
We blijven hier nog een dag en gaan dan richting Vang Vieng. Inmiddels zijn we weer uitgerust voor alle ongeruste mensen.We gaan zelfs een stukje met de bus door de bergen!! (niet te ver hoor)
Alles gaat verder goed, groetjes en tot horens.

• 29 Januari 2011 - 10:40

Tejo:

ik weet niet wat het is, maar als ik al die namen hoor begint het water me uit de mond te lopen.
    Blij dat jullie rustiger aandoen en toch genieten.

• 29 Januari 2011 - 10:50

Bert & Nell:

Dit is echt niet leuk om te lezen hoor, jullie lekker in de warmte en wij hier vernikkelen van de kou.
    Het ijs ligt hier weer op de sloot en zo te horen blijft dat nog wel even zo. Het heeft één voordeel en dat is dat de zon hier ook stralend schijnt aan een prachtig blauwe lucht. Als ik jullie was zou ik daar maar gaan kijken naar een tweede huisje. Verder is het in het dorp even rustig als altijd en genieten we van de rust en het vooruitzicht van alle vrije tijd die Bert over een paar maanden krijgt.
    Wie weet wat we dan allemaal kunnen gaan doen. In elk geval genieten van de vrijheid denk ik.

Heel veel plezier daar.
    Liefs, Bert & Nell

• 29 Januari 2011 - 11:25

Pim En Esther:

Wij krijgen nu ook echt kriebels hoor!!
    Zeker als we de foto's bekijken...

Heel veel plezier!

• 29 Januari 2011 - 19:36

Wilma Moelchand:

IK zou ook wel op die boot willen zitten,daar krijg je toch een heerlijk vakantie gevoel van.
    Heerlijk relaxen en als je zin hebt socialiseren met je mede passagiers.
    Groetjes Wilma.

• 30 Januari 2011 - 12:18

Dirk-Jan En Nance:

Hoi!
    Gelukkig gaat het goed met jullie!
    We hebben jullie verhalen een week moeten missen, maar dat hebben we gister weer ff ingehaald.
    Doen jullie wel rustig aan? klinkt allemaal heel erg zwaar!

Wij zijn dus vannacht terug gekomen uit frankrijk, en wij zijn nog heel, alleen heeft Dirk-Jan blauwe billen van het vallen hahah!
    we hebben een mooie vakantie gehad!
    Nou veel plezier nog daar!

Liefs van ons xx

Verslag uit: Laos, Luang Prabang

Dick en Thea

Reizen is zijn tijd en geld wijden aan het vermeerderen van zijn eigen waarde. Samen met Dick lekker reizen. Dit is onze zesde reis naar Azië en voor de derde keer met de fiets. 2005=> een rondreis door Thailand, wel alles geregeld maar niet met een groep. 2006=> 1300 km.gefietst in Viëtnam en Cambodja (individueel). 2007=> India/ Nepal met een trekking. 2008=> Backpacken door Indonesië.(Bali,Java,Lombok en de Gili eilanden) 2011=> Thailand/ Laos gefietst. 2016=> Dick gaat fietsen naar Santiago de Compostela, 2800 km. 2017=> Sri-Lanka gefietst. 2018=> Van Porto naar Santiago de Compostela gewandeld.