Weer thuis - Reisverslag uit Opperdoes, Nederland van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Opperdoes, Nederland van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Thea & Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Thea

23 Februari 2011 | Nederland, Opperdoes

Inmiddels zijn we alweer een tijdje thuis en zijn allebei weer aan het werk.Thijs weer lekker kunnen knuffelen,alle nieuwtjes weer gehoord van iedereen en natuurlijk een broodje pindakaas gegeten.
Dick is nog ziek geweest en de computer was defect,waardoor we geen berichtjes konden sturen.Nu is alles weer op order.
Onze fietsen kwamen twee dagen later aan en waren behoorlijk beschadigd.
Zijn nu bij de fietsenmaker.
We zijn blij weer thuis te zijn, ondanks het temperatuursverschil van 30 graden.
Voor iedereen lieve groetjes!!!

• 24 Februari 2011 - 10:05

Wilma Moelchand.:

Hallo Thea en Dick,
    Het gewone leven is dus al weer begonnen met alles er op en er aan.
    wat vervelend dat jullie fietsen zijn beschadigd,hebben er waarschijnlijk flink mee gegooid en lekker opgepropt in het ruim.
    Ik vond het leuk om jullie tijdens jullie reis te volgen, nu nog even wachten op het mooie foto album.
    Groetjes ,bisou Wilma.

• 03 April 2011 - 10:10

Bambyboy@ Yahoo.com:

Hi Dick & Thea,
    I hope you are doing fine.
    Well, it was very nice meeting you guys on the road. To make a long story short I did try to send the picture that I had promised you to the e-mail address you gave me when I met you but for some reason it did not go through.
    My e-mail is " bambyboy@yahoo.com " I will send you the picture if you send me an e-mail. I can not read Dutch and that's why I can't send it through your website.
    I wish you guys all the best and hopefully see you again somewhere on this planet.
    bijan :)
    P.S. I hope this e-mail finds its way to you guys!!

Verslag uit: Nederland, Opperdoes

Dick en Thea

Reizen is zijn tijd en geld wijden aan het vermeerderen van zijn eigen waarde. Samen met Dick lekker reizen. Dit is onze zesde reis naar Azië en voor de derde keer met de fiets. 2005=> een rondreis door Thailand, wel alles geregeld maar niet met een groep. 2006=> 1300 km.gefietst in Viëtnam en Cambodja (individueel). 2007=> India/ Nepal met een trekking. 2008=> Backpacken door Indonesië.(Bali,Java,Lombok en de Gili eilanden) 2011=> Thailand/ Laos gefietst. 2016=> Dick gaat fietsen naar Santiago de Compostela, 2800 km. 2017=> Sri-Lanka gefietst. 2018=> Van Porto naar Santiago de Compostela gewandeld.