De laatste fietsdag achter de rug - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu De laatste fietsdag achter de rug - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu

De laatste fietsdag achter de rug

Door: Thea & Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Thea

09 Februari 2011 | Thailand, Udon Thani

We waren dus gisteren 37 jaar getrouwd en dat hebben we gevierd door voor de afwisseling uit eten te gaan en wel voor 2,50.
Nadat we over de friendshipbridge zijn gefietst(2x,stempel vergeten)zijn we weer in Thailand beland en we moeten zeggen dat dit wel goed voelde.Op dit moment zitten we in een heel luxe hotel en gaan morgen met het vliegtuig naar Bangkok, waar we nog twee dagen lekker rond gaan struinen.
Udon Thani is niet een stad om langer te blijven,hier zitten allemaal van die vieze Westerse oude mannetjes(60!)met erge jonge Thaise vrouwen.
We waren nog vergeten te vermelden, dat we geregeld in tegengestelde richting Westerse fietsers tegen zijn gekomen.
Met iedereen een praatje gemaakt, sommige mensen zijn maanden onderweg en hebben een wereldticket voor een jaar.Zij gingen bijv. naar, Alaska,Chili,Australie,Vietnam,Thai-
land,Laos enz.
Dick is op dit moment de fietsen aan het inpakken voor het vliegtuig, en dat mocht midden in de hotelhal.Ik zit daar te internetten.
Morgen verwachten wij hier een heerlijk ontbijt buffet en die luxe hebben we een paar weken niet gehad.
We verlangen ook weer erg naar huis, lekker weer gebakken aardappeltjes en rauwe witlof te eten en natuurlijk de bruine boterham met pindakaas.
Nou iedereen weer de groetjes en bedankt voor de leuke reacties.

• 09 Februari 2011 - 16:28

Nell:

Ja, natuurlijk, jullie waren 37 jaar getrouwd deze week. Eerlijk gezegt heb ik er nooit aan gedacht om even een berichtje te sturen. Dus nu maar via deze reactie op jullie laatste bericht, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! En natuurlijk een dikke knuffel.
    Nog een aantal hele fijne dagen toegewenst en een goeie relaxte reis naar Holland.
    Straks weer lekker onderuit in je vertrouwde omgeving.

Liefs,
    Nell

• 09 Februari 2011 - 18:07

Wilma Moelchand:

Hallo Thea en Dick,
    Gefeliciteerd Met jullie 37 jarige huwelijk. Nou Dick daar kwam je met die 2,50 goedkoop mee af.
    Heerlijk zeker om in een schoon bed te liggen en schoon sanitair?
    Geniet van jullie ontbijt buffet.
    IN Nederland heeft het afgelopen nacht flink gevroren,het was overdag heerlijk weer en de storm is ook het land uit.
    Groetjes Wilma.

• 09 Februari 2011 - 18:30

Gerda En Fred:

Hoi Thea en Dick,wat hebben jullie weer veel gezien en meegemaakt en wat gaat het toch allemaal snel. Ook van ons nog hartelijk gefeliciteerd met jullie 37 jarige huwelijk,en ga de laatste dagen maar lekker lux genieten, we hopen dat jullie een goede reis terug hebben naar huis.

Liefs,
    Gerda en Fred.

• 09 Februari 2011 - 19:01

Pim En Esther:

*** Van harte gefeliciteerd! ***

Geniet nog even van jullie laatste vakantie dagen!
    En geniet vooral van de luxe en de zon!

Tot snel!

(vieze Westerse oude mannetjes (60)!) uhmmm....... Dick jij werd toch vorige jaar 60?

• 09 Februari 2011 - 20:31

Tineke:

Het lijkt wel erg lang vier weken maar wat is het snel gegaan.Geniet nog maar even van de laatste vakantiedagen.Ik vond het erg leuk om jullie reis te volgen en leef mee met de soms heftige fietstochten. Zie je volgende week donderdag hopelijk weer op Engelse les. Tot ziens.
    Tineke Schooneman uit Enkhuizen.

• 09 Februari 2011 - 21:31

Janny Boone:

hoi thea en dick,
    van harte proficiat met jullie 37-jarig huwelijk....das toch wel heel erg lang he thea...
    gewoon inruilen voor 2 van twintig, zou ik zeggen..loll..geintje he.
    wens jullie nog heel veel plezier en zo gauw je weer thuis bent, moet je toch eens richting hengelo komen..dat zou vorig jaar september al zijn ..gaat zo dan he
    goeie reis en knuffeltje van mij,
    janny

• 11 Februari 2011 - 15:40

Corry:

heb jullie verhalen gelezen,mooi...veel gezien !!
    goede terugreis!!

kus Corry

• 23 Februari 2011 - 14:13

Inge En Frank:

Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Leuk reisverslag enmooie foto's weer......

Verslag uit: Thailand, Udon Thani

Dick en Thea

Reizen is zijn tijd en geld wijden aan het vermeerderen van zijn eigen waarde. Samen met Dick lekker reizen. Dit is onze zesde reis naar Azië en voor de derde keer met de fiets. 2005=> een rondreis door Thailand, wel alles geregeld maar niet met een groep. 2006=> 1300 km.gefietst in Viëtnam en Cambodja (individueel). 2007=> India/ Nepal met een trekking. 2008=> Backpacken door Indonesië.(Bali,Java,Lombok en de Gili eilanden) 2011=> Thailand/ Laos gefietst. 2016=> Dick gaat fietsen naar Santiago de Compostela, 2800 km. 2017=> Sri-Lanka gefietst. 2018=> Van Porto naar Santiago de Compostela gewandeld.