de Spaanse Pyreneeën - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu de Spaanse Pyreneeën - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu

de Spaanse Pyreneeën

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Thea

14 Mei 2016 | Spanje, Pamplona

Even een update.

Na 2 dagen rust om op mijn 3e routeboek te wachten, vandaag de Pyreneeën overgefietst.
Hoogste punt 1052 meter. Ongeveer 6 - 9 %.
Tussen de bergen regen, mist en laaghangende bewolking of zou dat met elkaar te maken hebben.
In ieder geval was ik drijfnat van binnen en buiten…..
Het plan was om na 40 km te stoppen.
Het ging echter zo lekker en de zon kwam erbij om te drogen, dus maar doorgefietst nar Puente la Reine t.h.v. Pamplona. Ongeveer 105 km.
Een mooie auberque met allemaal caminogangers, alleen ik sta op het grasveld met de tent.
Hier gelijk lekker warm gegeten en een tijd zitten kletsen met 2 Ieren.

Morgen weer verder.

• 14 Mei 2016 - 22:44

Piet Koeman:

Hoi Dick, gaat goed he, het lijkt er op dat je toch een stukje met de Thalys bent gegaan,
    afgelopen dinsdag ben ik in de pauze even bij de shantys geweest en wat denk je ze zitten te zingen en er was een accordeoniste en ook Roel, je zal er van op kijken als je terug bent.
    Je weet toch wel dat er in de Pyreneen nog beren in het wild rond lopen he.
    Houw je taai he, groeten Piet en Tine

• 15 Mei 2016 - 13:44

Henny En Margriet:

Hoi Dick,

Het gaat goed he? zet hem op voor de laatste 800 ? kilometers.
    Hopenlijk gaat de zon nu vaker schijnen.

groetjes van ons.

• 16 Mei 2016 - 11:20

Corry:

Wauw Dick...wat een belevenis allemaal...deze reis blijft je, je hele leven bij...geniet nog en sterkte
    x Corry

Dick en Thea

Reizen is zijn tijd en geld wijden aan het vermeerderen van zijn eigen waarde. Samen met Dick lekker reizen. Dit is onze zesde reis naar Azië en voor de derde keer met de fiets. 2005=> een rondreis door Thailand, wel alles geregeld maar niet met een groep. 2006=> 1300 km.gefietst in Viëtnam en Cambodja (individueel). 2007=> India/ Nepal met een trekking. 2008=> Backpacken door Indonesië.(Bali,Java,Lombok en de Gili eilanden) 2011=> Thailand/ Laos gefietst. 2016=> Dick gaat fietsen naar Santiago de Compostela, 2800 km. 2017=> Sri-Lanka gefietst. 2018=> Van Porto naar Santiago de Compostela gewandeld.