miljonair - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu miljonair - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Dick en Thea Gerritsen - WaarBenJij.nu

miljonair

Door: Thea & Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Thea

31 Januari 2011 | Laos, Vientiane

Vandaag zijn we weer miljonair, door het pinnen van 150 euro aan kippen.
Gisteren in Vang Viang aangekomen en een rustig guesthouse gevonden,dat dachten wij tenminste,tot er een heel busje met jongeren binnen kwamen
in bikini en zwembroek en al aardig wat drank op hadden.Zij hadden op de rivier allerlei activiteiten gedaan.
's Avonds bleef het lawaai doorgaan met harde muziek in de hele stad.
Dit zou je toch niet allemaal van Laos denken he?
Eigenlijk is het land nu al verpest door alle toeristen en vnl. de backpackers.
We zijn de omgeving gaan verkennen per fiets en dat is toch wel lekker zonder 10 kg. bagage.
Morgen gaan we weer verder fietsen.
Er staat net een meisje van Thijs zijn leeftijd voor ons en zegt, sorry! Dan missen we hem zo! Thijs een kusXXX
Groetjes!!

• 01 Februari 2011 - 07:47

Pim En Esther:

Een goed gevulde portomonnee dus!
    Jammer van de toerisme.. maar het is moeilijk om nog een plekje te vinden waar geen toerist te vinden is. Thijs mist jullie vast ook!!

• 01 Februari 2011 - 18:59

Dirk-Jan En Nance:

Ik ben dus een goede familie getrouwd hahah ;)
    idd jammer van de vele toeristen, maar dat zal de pret niet drukken denk?
    Wij waren gister ff bij Bart, Joanne en Thijs geweest, hun huis is erg mooi geworden! en Thijs praat de oren van je hoofd, met hele zinnen zelfs! echt lachen, en Dirk-Jan ging met hem dansen, dat vond hij geweldig! ik denk ook wel dat hij jullie heel erg mist! (wij trouwens ook hoor!)

Ik ben nu druk aan t klussen thuis, heb net de vloer voor het halletje bij de voordeur gelakt, en ga nu de nieuwe slaapkamer schuren. Dirk zit lekker tv te kijken, want die heeft de hele dag vergaderd.

Liefs Ons

• 02 Februari 2011 - 13:41

Thijs:

Ik wil oma en opa ik mis jullie heel erg.

Een hele dikke kus voor oma en een hele dikke kus voor opa.

• 03 Februari 2011 - 04:33

Marja Benschop:

Hoi Dick en Thea,
    Ik zie aan de foto's dat jullie een mooie reis aan het maken zijn.
    Hier is het net herfst met wind en regen.
    Het is 5.00 uur in de morgen en nog rustig in het WLZ.
    Nog veel fietsplezier.
    Groetjes uit Purmerend.

Verslag uit: Laos, Vientiane

Dick en Thea

Reizen is zijn tijd en geld wijden aan het vermeerderen van zijn eigen waarde. Samen met Dick lekker reizen. Dit is onze zesde reis naar Azië en voor de derde keer met de fiets. 2005=> een rondreis door Thailand, wel alles geregeld maar niet met een groep. 2006=> 1300 km.gefietst in Viëtnam en Cambodja (individueel). 2007=> India/ Nepal met een trekking. 2008=> Backpacken door Indonesië.(Bali,Java,Lombok en de Gili eilanden) 2011=> Thailand/ Laos gefietst. 2016=> Dick gaat fietsen naar Santiago de Compostela, 2800 km. 2017=> Sri-Lanka gefietst. 2018=> Van Porto naar Santiago de Compostela gewandeld.